Domů » Zboží » Reprezentativní diáře a kalendáře

Reprezentativní diáře a kalendáře

by Filip Dr

Když se vysloví diář, každý ví, o co jde. Sešit, který obsahuje data, prostor pro zapisování úkolů, významných událostí a jména. Zapisujeme si do něj důležité informace a třeba i poznatky z různých obchodních jednání a mnoho dalšího. S diářem je to podobné, jako s vaším asistentem. Měl by dobře vypadat a reprezentovat vás i vaší společnost na každé pracovní či obchodní schůzce. Právě takové jsou diáře od české firmy AVE DAY a.s. Výhodou této společnosti je, že jde o reklamní agenturu a nakladatelství v jednom. Takže nejenže získáte skvělého pomocníka, který bude splňovat veškerá očekávání. Váš diář bude navíc originální a „ušitý“ přímo na míru.

Diáře a kalendáře obr.1

Kalendáře a diáře, které reprezentují

Diáře i kalendáře je možné přizpůsobit příběhu vaší firmy. Z obalu i samotného obsahu bude ihned všem jasné, čím se vaše společnost zabývá. Diář zkrátka patří mezi pomocníky, kteří zaznamenají události dne, schůzky i myšlenkové pochody, pokud máte zrovna nějaký nápad. Takže diář může posloužit rovněž jako zápisník. Většinou na pultech obchodů naleznete klasické diáře, které se liší pouze barvou, velikostí a rozmístěním poznámek a telefonních kontaktů. Avšak pokud budete chtít plánovat svatbu, zapisovat sportovní výkony, finanční plánovač a další, pravděpodobně bude problém takový diář sehnat. Jedná se už o individuální záležitost, kterou je lépe nechat si vyrobit přesně podle svých požadavků. Každý takový diář, je nastaven tak, aby vyhovoval dané činnosti. U sportovních diářů je možné najít tabulky pro míry, váhu a mít vše tak pod kontrolou. Diáře vyrobené na zakázku tak obsahují nejnutnější parametry určené vaší společnosti.

  Forex robot vás zastoupí na burze

Diáře a kalendáře, které hovoří za vás

 

Diáře a kalendáře obr.2

Nejenže tito pomocníci mohou nést jméno společnosti a logo, ještě prozradí váš příběh. Například podle obalu, který ponese logo, název, obrázky bude jasné, že pracujete ve sportovním centru, gastronomii či kosmetice. Což může posloužit i vašim zaměstnancům, když budou reprezentovat vaše jméno a firmu. Reklamní předmět, který zaujme a neurazí, může být i vhodným dárkem klientům. Jméno vaší společnosti se nenuceně dostane do jejich podvědomí nehledě na to, že tento diář pak uvidí i další lidé. Velikost a celkový vzhled už záleží čistě na vašem vkusu. Od kapesních diářů až po ty velké nebo kalendáře, které budou ozdobou každé místnosti.

 

Diáře a kalendáře obr.3

 

Autor článku: Štěpánka Pírková

You may also like

Leave a Comment