Home Služby Google a jeho povolení zobrazování reklam

Google a jeho povolení zobrazování reklam

by Press Media

V současné době lze podnikat nebo pracovat naprosto v každém oboru, který nás napadne. Mnoho lidí volí hlavně možnost podnikání z domova, což je podle nich výhodnější. Dokonce se to v poslední době i projevuje. Home office je vážně mnohem účinnější a efektivnější možnost práce, než ta běžná na pracovišti. Je ale nutné poznamenat, že pomocí domácí kanceláře nelze podnikat naprosto ve všech profesích. 

Výhodu v tomto mají například SEO specialisté, kteří vlastně neustále pracují na počítačích, proto, pokud nepůsobí na volné noze a nemají pro tento obor založenou živnost, pak mohou mít možnost pracovat z domova. U SEO je však dobré mít sovu živnost, tedy pokud tomu rozumíte a jste v oblasti optimalizace pro vyhledávače dobří. V tom případě nebudete mít těžké sehnat klienty, kteří se vám svěří do rukou v otázce jejich webu. Mnozí klienti touží po tom, aby jejich SEO konzultant byl z blízkého okolí, aby se tak v případě nutnosti mohli domluvit na další spolupráci osobně. Je to vždy opravdu skvělé, protože se tak dopředu vymezí základní pravidla, podle kterých se budou opět strany řídit.

Nicméně každý správný SEO konzultant musí mít přehled o aktuálních novinkách v oblasti SEO. Pouze tak si udrží svůj dobrý post a pouze tak bude klienty stále vyhledávaný. Konkrétně by se nyní měl zaměřit na novinky od Googlu. Ten se totiž rozhodl pro nové povolení zobrazování reklam.

  Virtuální kancelář Praha, nabízí novou možnost jak výhodně podnikat

Jedná se konkrétně o mobilní reklamy

Google konkrétně povolil zobrazování mobilní reklamy před přehybem. Nyní tedy je již možné využívat mobilní reklamy o rozměrech 300×250 nad přehybem stránky. Pokud se ptáte, co je to přehyb, pak je to ta část stránky, která je viditelná bez nutnosti scrollování. 

Google navíc nedávno zakázal obtěžující vyskakovací okna, protože je tak užitečný obsah méně viditelný. Uživatelé si ale hlavně na takové reklamy poměrně stěžují. Je tedy zajímavé jeho aktuální stanovisko k posunování reklam. Mobilní reklama o takovém rozměru totiž velkou část obsahu posune. Google si tak v tomto ohledu řádně odporuje. 

You may also like

Leave a Comment