Home Tech Proč používat webové push notifikace?

Proč používat webové push notifikace?

by Press Media

Push notifikace vám pravděpodobně nemusíme dlouze představovat. Můžete je totiž znát především z vašeho chytrého telefonu. Prostřednictvím notifikací totiž stažené aplikace o sobě dávají vědět, upozorňují na zbylé zboží v košíku nebo upozorňují na slevové akce, kterých můžete využít. Je však třeba konstatovat, že notifikace nerozesílají jenom mobilní aplikace, ale rozesílat se mohou také skrze webové stránky. Toho dnes využívají především marketéři, kteří chtějí probudit klienta z jeho neaktivity. 

Pokud jste o push notifikacích už slyšeli, ale zatím jste je nepoužívali, možná se ptáte, proč je začít používat. Neustále totiž slýcháte, jaký mají skvělý přínos a že děláte chybu, když je nevyužíváte. 

Push notifikace mají řadu výhod

Notifikace se využívají především k navýšení takzvaného engagementu, do něhož spadá například navýšení aktivity fanoušků, zákazníků nebo čtenářů. Webové push notifikace jsou určené především blogům nebo e-shopům, které však nemají zařízenou mobilní aplikaci, tudíž nemohou své klienty informovat skrze ně. Naštěstí weby mohou rozesílat stejně efektivní notifikace jako mobilní aplikace, proto toho využijte. 

  Potřebujete kvalitní stroje pro práci s ocelí a kovem?

Webové push notifikace však vyžadují po zákazníkovi potvrzení odběru. Na jednu stranu je to dobře, protože budete rozesílat notifikace jenom tomu, koho to zajímá a koho to nebude otravovat. 

Notifikace nejsou newslettery

Je však třeba upozornit na jednu věc, a sice že notifikace nejsou newslettery. Notifikace tak na rozdíl od newsletterů nemohou skončit ve spamu, stejně tak nemohou být zablokovány takzvanými ad blockery. 

K výhodám notifikací patří také fakt, že se objeví, aniž by musel uživatel mít otevřený počítač. Notifikace se objevují v řádku, který je pro ně určen. Začněte tedy i vy využívat notifikace ve svůj prospěch, dodává jednatel společnosti NOTIFEE, Libor Klapeč a zakladatel firmy APPKEE na mobilní aplikace.

You may also like

Leave a Comment