Tisková zpráva

Přemýšlíte, jakou formou zviditelnit Vaše nové produkty, Vaši společnost, která sice není neznámá, ale slušelo by jí více propagace a zviditelnění. Nebo jste přišli na trh s novým zbožím, které je sice opravdu kvalitní, ale je potřeba ho lépe prodat.

Kvalitně vypracovaná tisková zpráva

Pak využijte tu možnost, nechat si zpracovat opravdu kvalitní tiskovou zprávu. Ta je tím nejlepším nástrojem jak dát světu najevo, že máte co nabídnout. Správná tisková zpráva musí vlastně umět “uhodit hřebíček na hlavičku”. Má být srozumitelná a stručná, ale zároveň musí umět upoutat pozornost dané cílové skupiny, na kterou se zaměří. Pokud se rozhodnete ji vydat, je potřeba, abyste si tím, co chcete sdělit skutečně byli jistí a stáli si za tím. Je důležité vědět, že na to, co chcete sdělit je Váš podnik, Vaše zboží nebo Vaše služby připraveni. Zpětná vazba a pozornost Vás totiž nemine. Pokud nám dáte Vaši důvěru, s tím vším Vám umíme a chceme pomoci.

Tisková zpráva
Tisková zpráva

Tisková zpráva je váš pomocník

Určitě věříte tomu, čemu věnujete svůj čas a tak není důvod váhat. Čas jsou peníze a i do zisku je potřeba investovat. V porovnání s tím, kolik investujete do zpracování perfektní tiskové zprávy, může být zpětný zisk opravdu překvapivý, Velmi často je výsledek spíše velmi nadstandardní.

Co potřebujeme vědět o tiskové zprávě, abychom mohli zpracovat kvalitní text. Potřebujeme v první řadě titulek, který musí být tahákem a musí být maximálně výstižný. V hlavičce je potřeba obsáhnout co budeme propagovat. Tedy například o jakou společnost, nebo zboží se jedná a také potřebné kontaktní údaje. Domicil bude obsahovat datum a místo vydání zprávy. Tyto body jsou vždy maximálně důležité pro efektivitu zamýšleného sdělení a pozitivní zpětnou vazbu.

Věřte tedy někomu, kdo má praxi v tom, jak přimět ostatní, aby svůj zrak upřeli tím správným směrem – Vaším směrem. Spolupracujte s námi a úspěch Vás nemine, nedovolíme to!

 

Press Expres na Facebooku